assorted pen and colored papers in organizer case

Çocuğunuzun İngilizce Yolculuğunu Keşfedin

Starters, Movers ve Flyers Programları

Kids Talk Online olarak, çocuğunuzun dil becerilerini adım adım geliştirmesi için özel olarak tasarlanmış üç aşamalı İngilizce programları sunuyoruz. Starters, Movers ve Flyers seviyeleri, her biri çocuğunuzun yaşına, bilgi düzeyine ve öğrenme hızına uygun olarak yapılandırılmıştır. Uzman eğitmenlerimiz eşliğinde, çocuklar dil öğrenmenin keyfini çıkarırken aynı zamanda konuşma becerilerini hızla geliştirecekler.

Starters (1. Seviye) İlk Adımlar

Starters seviyesi, İngilizce diline yeni başlayan çocuklar için mükemmel bir başlangıç noktasıdır. Bu seviyede öğrenciler, selamlaşmalar, temel ifadeler ve günlük hayatlarını anlatabilecekleri basit cümlelerle İngilizceye adım atarlar. Çocuğunuzun dil becerileri gelişirken, güvenle konuşma pratiği yapacak.

girl holding purple and green camera toy
girl holding purple and green camera toy

Dersler ve Kazanımlar

  • 1-2: Selamlaşma ve vedalaşma, adını ve yaşını söyleme. “What’s your name?” “How old are you?”

  • 3-4: Günlük aktiviteleri tanımlama. “I wake up at 7.” “I play in the park.” Basit zaman ifadeleri kullanma.

  • 5-6: Aile üyeleri ve evdeki eşyaları tanımlama. “This is my mother.” “I have a big brother.”

  • 7-8: Okul eşyaları ve aktiviteleri hakkında konuşma. “This is my bag.” “I study English.”

  • 9-10: Yiyecek ve içecekleri tanımlama. “I like apples.” “I drink water.” Basit tercih cümleleri kurma.

  • 11-12: Basit yön tarif etme. “Go straight.” “Turn left.” Mekanları tanımlama.

  • 13-14: Basit duygularını ifade etme ve başkalarının duygularını anlama. “I am happy.” “I am sad.”

  • 15-16: Basit sorular sorma ve cevap verme. “Where is the book?” “What is your name?”

  • 17-18: Günlük rutinler ve saatlerle ilgili konuşma. “I wake up at 7 o’clock.” “I go to bed at 9.”

  • 19-20: Renkler, hayvanlar ve doğayı tanımlama. “This is a cat.” “The sky is blue.”

  • 21-22: Basit alışveriş yapma. “I want a pencil.” “How much is this?”

  • 23-24: Hobiler ve aktiviteler hakkında konuşma. “I like to play football.” “I love reading.”

  • 25-26: Mevsimler ve hava durumu hakkında konuşma. “It is sunny.” “I like summer.”

  • 27-28: Basit tavsiyelerde bulunma. “Let’s go to the park.” “You should eat an apple.”

  • 29-30: Evcil hayvanlar ve hayvanlar hakkında konuşma. “This is my dog.” “I like cats.”

  • 31-32: Seyahatle ilgili basit konuşmalar. “I am going to the park.” “We are visiting grandma.”

  • 33-34: Günlük problemleri ifade etme. “I lost my pencil.” “I am late.”

  • 35-36: Basit davetler yapma. “Would you like to play with me?” “Let’s have fun.”

  • 37-38: Gelecek planlarını ifade etme. “Tomorrow I will go to school.” “I am going to play football.”

  • 39-40: Basit hikayeler anlatma. “Once upon a time, there was a big cat.”

Starters (1. Seviye) İlk Adımlar

girl holding purple and green camera toy
girl holding purple and green camera toy

Movers (2. Seviye) İlerleme ve Gelişim

Movers seviyesi, öğrencilerin dil bilgilerini genişlettikleri ve daha detaylı cümlelerle kendilerini ifade edebildikleri bir seviyedir. Bu seviyede öğrenciler, geniş zaman, basit geçmiş zaman ve gelecek zaman yapılarıyla iletişim kurmaya başlarlar. Aynı zamanda kişisel bilgilerini daha detaylı şekilde paylaşabilir ve günlük yaşamlarıyla ilgili daha uzun konuşmalar yapabilirler.

person holding white ipad on white table
person holding white ipad on white table

Dersler ve Kazanımlar

  • 1-2: Günlük konuşmalarda selamlaşma çeşitliliği. “How’s it going?” “Nice to meet you.”

  • 3-4: Günlük rutinleri tanımlama. “I go to school by bus.” “I eat breakfast at 8.”

  • 5-6: Aile üyelerini ve arkadaşlarını tanıtma. “This is my best friend, she likes dancing."

  • 7-8: Okul hayatını, ders programını ve favori dersleri tanımlama. “I have math in the morning.”

  • 9-10: Restoranda sipariş verme ve yemek tercihleri hakkında konuşma. “I’d like a sandwich, please.”

  • 11-12: Şehirde yön sorma ve tarif etme. “Can you tell me where the park is?”

  • 13-14: Duyguları daha detaylı ifade etme. “I’m feeling excited because of the trip.”

  • 15-16: Daha karmaşık sorular sorma ve cevap verme. “What do you like doing in your free time?”

  • 17-18: Daha geniş zaman dilimlerinde konuşma. “I usually study in the afternoon.”

  • 19-20: Çevreyi betimleme, doğa hakkında konuşma. “The river is very clean.”

  • 21-22: Alışveriş diyalogları ve karşılaştırma yapma. “This one is cheaper than that one.”

  • 23-24: Hobiler hakkında daha detaylı konuşma. “In my free time, I enjoy painting.”

  • 25-26: Hava durumu ve mevsimler hakkında konuşma. “It’s rainy in the spring.”

  • 27-28: Basit öneriler ve tavsiyelerde bulunma. “You should try this game.” “Let’s study together tomorrow.”

  • 29-30: Hayvanlar hakkında karşılaştırma yapma. “Lions are stronger than tigers.”

  • 31-32: Tatil planları ve seyahat hakkında konuşma. “We are traveling to Spain next summer.”

  • 33-34: Günlük sorunları ve çözüm önerileri konuşma. “I can’t find my book. Let’s look for it together.”

  • 35-36: Davetleri kabul etme veya reddetme. “That sounds great, let’s do it!” “I’m sorry, I can’t come.”

  • 37-38: Gelecek planları ve hedefleri konuşma. “I want to be a doctor when I grow up.”

  • 39-40: Kısa hikayeler ve anılar anlatma. “Last weekend, we went to the beach.”

person holding white ipad on white table
person holding white ipad on white table

Flyers (3. Seviye) Akıcılık ve Güven

Flyers seviyesi, öğrencilerin ileri seviye İngilizce konuşma becerilerini geliştirdikleri, karmaşık cümle yapılarıyla fikirlerini ve düşüncelerini ifade edebildikleri bir seviyedir. Öğrenciler, sosyal durumlarda rahatça diyalog kurabilir, geçmiş ve gelecek zamanları etkin bir şekilde kullanabilir ve daha derinlemesine konular hakkında konuşabilirler. Bu seviyede, öğrencilerin dil becerileri daha doğal ve akıcı hale gelir.

kids in spiderman and Captain America costumes
kids in spiderman and Captain America costumes

Dersler ve Kazanımlar

  • 1-2: Sosyal ortamlarda kendini tanıtma, günlük aktiviteler hakkında konuşma. “Tell me about your day.”

  • 3-4: Kişisel alışkanlıklar ve hobiler hakkında konuşma. “I love playing football.” “I usually watch TV after dinner.”

  • 5-6: Aile, arkadaşlar ve ilişkiler hakkında derinlemesine konuşma. “My sister is a doctor, she works in a hospital.”

  • 7-8: Okuldaki zorluklar ve başarılar hakkında konuşma. “I’m good at math but struggle with history.”

  • 9-10: Restoranda ve alışverişte konuşmalar yapma. “Could I have the menu, please?” “How much does this cost?”

  • 11-12: Şehir ziyaretlerinde yön tarifleri ve önerilerde bulunma. “I recommend visiting the museum, it’s beautiful!”

  • 13-14: Kişisel hisler, zorluklar ve başarılar hakkında konuşma. “I’m proud of my project; it was hard but worth it.”

  • 15-16: Açık uçlu sorular sorma ve fikir beyan etme. “What are your thoughts on climate change?”

  • 17-18: Geçmiş ve gelecek planları hakkında konuşma. “Next week, I’m going to the concert.”

  • 19-20: Küresel sorunlar ve çevre hakkında konuşma. “Pollution is a serious issue in big cities.”

  • 21-22: Pazarlık yapma ve alışveriş tercihleri hakkında konuşma. “Can I get a discount on this item?”

  • 23-24: Kişisel hobiler hakkında konuşma. “I’ve been learning the guitar for 2 years now.”

  • 25-26: Geçmiş hava olayları ve gelecekteki hava tahminleri hakkında konuşma. “The weather was unpredictable last year.”

  • 27-28: Tavsiyeler verme ve fikir paylaşma. “I think you should visit that place, it’s beautiful.”

  • 29-30: Hayvanlar ve doğa hakkında derinlemesine konuşma. “The extinction of species is a serious issue we need to address.”

  • 31-32: Uluslararası seyahatler ve kültürel farklar hakkında konuşma. “The food culture in Italy is fascinating.”

  • 33-34: Kişisel problemleri ifade etme ve çözüm bulma. “I’m struggling with my schoolwork, I need to manage my time better.”

  • 35-36: Sosyal etkinlikler için davet ve organizasyon yapma. “I’m planning a birthday party, would you like to join?”

  • 37-38: Kariyer planları ve uzun vadeli hedefler hakkında konuşma. “I’m aiming to become a teacher after finishing university.”

  • 39-40: Kapsamlı hikayeler ve kişisel deneyimler anlatma. “When I was younger, I traveled across Europe and it was amazing.”

kids in spiderman and Captain America costumes
kids in spiderman and Captain America costumes